Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Aggiator - 19 oktober 2008 22:53


PushUp BH:n har funnits i några år i olika varianter. Vilket har gett oss kvinnor en möjlighet att trolla fram lite större och fastare byst. Det är nu i och för sig inget konstigt med det. I den kvinnliga modevärlden har det nog så gott som alltid funnits olika sätt att trolla med utseendet. Tänk bara på hur kvinnor förr i världen snört in sig i korsetter för att få gettingmidja. Ibland till och med så hårt att nedersta revbenet tagit skada.


Nu har även männen fått sin PushUp. En kalsong som framhäver det allra heligaste på mannen. Det är underklädesmärket Frigo som lanserar kallingen under parollen "A small step for man, a giant step for manhood".  Vilket betyder att männen kan slänga bort raggsockan som utfyllnadsmaterial. Tillverkaren lovar att kalsongen ska vara väldigt lätt att använda. Men för säkerhets skull finns även en utförlig beskrivning på deras hemsida. http://www.frigounderwear.se/ 


Men det allra senaste i PushUp väg är ändå ”PushUp stringen”. En stringtrosa med PushUp effekt för oss kvinnor. Den kallas för ”the Double-O Bum Bra Brief” och ska ha en lyftande effekt för stjärten samtidigt som den plattar till både mage och lår. kolla in detta på http://www.lovemybubbles.com/OBrief.shtml kostar bara 465 kronor. Där kan man för övrigt även hitta så kallade ”padded panties” i olika format 


Jag vill inte påstå att jag tycker att det är något vidare snyggt med ”stringen” om man nu kan kalla det string. Det påminner mig mer om något som man kan hitta hos Porr-butikerna typ H-son och liknande. Men o andra sidan så får väl var och en själv ta ställning till vad de tycker. Det kanske ökar på självförtroendet.


Men formerna försvinner kvickt för både honom och henne när de tar av sig kläderna vid sänggåendet.


Här är bild på PH:n +Stringen

Av Aggiator - 19 oktober 2008 00:44


Dagen idag har varit lugn. Druckit kaffe hos mina föräldrar. Hjälp syrran lite grann med hennes dator. Kvällen tillbringades framför TV med stjärnor på is. Det var för övrigt första gången jag såg detta program. Brukar inte titta så mycket på TV, men ibland händer det.


Nu är det God Natt!





Av Aggiator - 19 oktober 2008 00:30


-  Har du någonsin tänkt på vad du skulle göra om du hade finansministerns lön och förmåner?
- Nej, men jag har däremot undrat över vad han skulle göra om han hade min inkomst


        --------------------------------------------------------


-  Vad ser du om du ser två moderater bredvid varandra?
- Vet inte.
- Idioti i stereo...


      ------------------------------------------------------------------------


Två EU-parlamentariker:
- Undrar vem som kom på uttrycket "Ärlighet varar längst".
- Det vet jag inte, men en sak är jag säker på...
- Vadå?
- Han har aldrig varit i Bryssel.
  



Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards