Alla inlägg den 4 november 2008

Av Aggiator - 4 november 2008 22:32


Idag har jag varit på Power Yoga!


Jag har gått på yoga några gånger i sträck nu och kommer på hur mycket jag har saknat det. För några år sedan tränade jag yoga regelbundet. Men tyvärr så slutade yoga-instruktören. Så då beslöt jag mig för att testa pilates. Sedan dess har jag blandat pilates och body balance fram till nu. Inte för att det är något fel på varken pilates eller body balance. Båda dessa två träningsformerna gillar jag också. Och jag tror att olika sorters träning kompleterar varandra. Men får jag välja bara en så gillar jag yogan bäst.


Och nu är jag tillbaka på min yoga igen.


Jag gillar yogan för att den är så himla meditativ. Man kan sjunka helt in i sig själv. Man tävlar inte med med någon annan än sig själv. Och som belöning efter den fysiska ansträngningen får man en skön avslappningsstund i slutet av passet.


Namaste

 och God natt.


Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards