Alla inlägg den 4 december 2008

Av Aggiator - 4 december 2008 22:06


Så här då i finanskrisen tycks det åter vara modernt att återanvända gamla plagg. Secondhand och Myrorna är helt rätt i tiden. Fynd från mamma eller mormors garderob likaså. Loppmarknader är ett annat ställe att leta fashon på. Fashionista blir Recessionista, enligt nyhetssajten e24.se.


För den vågade, köp en korsett. För korsetter kan nu bäras som topp. 


Vitt som accentfärg är också rätt i material som ull, bomull, satin och silke.


Nu är jag inte så specielt modegalen precis. Jag älskar jeans och top till vardags. Men helt ute är man inte heller, visst är mode kul. Man behöver inte vara slav uder lasten för att tycka det. Så jag tycker att det här med att bli Recessionista verkar tråkigt. Fast miljövänligt är det ju att handla begagnat.



Av Aggiator - 4 december 2008 20:11


Men inte för några bränders skull utan för att ha misskött sin villkorliga frigivning. Han omhändertogs i måndags, läser jag i Sydsvenskan. Till den 18 december ska han hållas inlåst innan han blir släppt igen.  


Då kan Ystads befolkning pusta ut ett tag.




Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards