Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Aggiator - 8 februari 2009 17:26


Från USA kommer chokladen Mo´s Bacon Bar med smak av rökt bacon. Nyligen introducerades chokladen i England där den såldes slut på 48 timmar. Ewan Venters som är chef för butiken där chokladen såldes säger att kombinationen låter äcklig, men faktum är att den fungerar. Men alla håller inte med honom.

- Det var det äckligaste som någonsin passerat mina läppar. Hela smakupplevelsen kan jämföras med att äta choklad som blivit doppad i ett askfat, säger Claudia Conell som kallar sig chokladberoende.


Låter som en skum smak, baconchoklad. Det skulle jag kunna tänka mig smaka, inte för att jag tycker att det låter gott, utan snarare för att det låter så sjukt. Men vem vet, det är kanske betydligt godare än vad det låter. Fast nej, jag tror nog att jag föredrar choklad med cillipeppar. Det är underligt det med, men mycket gott, mums.


Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards