Alla inlägg den 4 april 2009

Av Aggiator - 4 april 2009 21:24


Nu tycker även Mona Sahlin att Wanja Lundby-Wedin bör avgå från AMF:s styrelse.


"Grattis Mona, har du öppnat ögonen nu."


- Hon har ett ansvar som en del i styrelsen för det som hänt. En styrelse har alltid ett ansvar, säger Mona Sahlin.

Men kanske är Monas viktigaste argument hon tror att AMF-debatten kan vara en av orsakerna till att Socialdemokraterna nu förlorat väljarnas stöd.


Hur det nu är med det så är det inte helt otroligt, eftersom Mona har hållit Wanja bak ryggen. Det visar i så fall bara att det svenska folket inte är så dumma som de vid makten tycks tro. Men Wanja Lundby-Wedin hon klarar sig ändå eftersom ......


På frågan om Lundby-Wedin kan jobba kvar som ordförande i LO säger Sahlin:

- Det är inte min sak att varken tillsätta eller avsätta ordföranden i LO.

Till Sveriges radio Uppland säger partiledaren:

Jag tycker att det är mycket som talar för att Wanja Lundby-Wedin bör lämna AMF:s styrelse just för att kunna koncentrera sig på att bygga upp förtroendet för LO, och också att kunna ha en strategi för hur LO ska nyttja sitt styrelsearbete för att komma åt girighet, säger Sahlin till SR Uppland.


Va, ska Wanja Lundy-Wedin arbeta med att bygga upp förtroendet för LO!?! ..... *LOL* ......Är hon verkligen den rätta till det. Har Wanja Lundby-Wedin Svenska folkets stöd? Nej, jag uppfattar inte att hon har det. Jag anser att hon har gjort bort sig totalt, saknar moral och etik och skall avgå både från AMF:s styrelse och från sin post som LO ordförande. Så tycker folket och så tycker jag .... så jag säger detta igen ....


AVGÅ ... även som LO-ordförande Wanja Lundby-Wedin !!!!!


Av Aggiator - 4 april 2009 18:40


Kolla här ... för lite nostalgiska bilder på operativsystem genom åren.


Nio stycken operativsystem vi minns och lämnat bakom oss.

Kanske lite att ta i. Många visste jag inte ens om att de funnits men ...


Själv har jag haft Amigan och sorterat allt i mina byrålåder.

Det var innan PC-mapparna gjorde entré i mitt liv.


Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards