Alla inlägg den 10 april 2009

Av Aggiator - 10 april 2009 23:36


Nu får du som är LO-medlem chansen att lägga orden i munnen på Wanja Lundby-Wedin. Den hårt pressade ordföranden ansattes redan på presskonferensen i måndags med frågor om hur ska kunna hålla ett trovärdigt första maj-tal. Lösningen är enkel och genial - Wanja väljer att låta medlemmarna bestämma vad hon ska prata om. Så nu är det Wanjas charmoffensiv för ett "comeback Wanja".


På LO:s hemsida uppmanas medlemmar att tipsa om vad ordföranden ska ta upp i sitt första maj-tal.

– Vi värdesätter även kritiska röster,

– Hon vill visa att hon menar allvar med att hon vill ut och lyssna av medlemmarna och låta dem komma med inspel, säger LO:s kommunikationschef Marie Linder.


Hon skulle kunna säga:

-Jag vill bara tala om att jag kommer att avgå eftersom jag har skött mitt arbete så dåligt.

Men det kommer hon givetvis inte att säga.


Av Aggiator - 10 april 2009 22:42


Du behöver inte lägga dig under kniven för att få pigga ögon. Det finns fler alternativ, både produkter och enkla knep som effektivt ger svullna och mörka ögon ett fräschare intryck ... läser jag.


Att mörka ringar enbart beror på dålig sömn är en myt ... skönt att läsa.

  • För att behandla mörka ringar kyler man blodkärlen så att de drar ihop sig och ser mindre ut.
  • Det finns också Gelé som slipar bort mörka påsar
  • Behandling med Infraröd laserstråle
  • Hollywoodprodukten som fungerar för stjärnorna Fem minuter är allt som krävs för att ge den ömtåliga huden kring ögonen ett märkbart yngre och friskare utseende med denna produkten, uppblöta Chitosan- kuddarna som består av ett effektivt extrakt som av ämnen som gör huden fastare..
  • Behandling som sker under en ljusskärm med infrarött ljus som ska göra huden mer spänstig.
  • Eller också kan man helt enkelt använda AHA-syra om påsarna under ögonen beror på förslappad hud som då stramas upp.

Läs mer här ....


Själv tycker jag inte att jag har hittat något som fungerar riktigt, riktigt bra ännu och som är överkomligt till ett rimligt pris. Kanske fungerar något av ovanstående tips, det är i alla fall vad som utlovas att de ska göra. Gelén är nog det som jag skulle välja i så fall. Men jag har väldigt svårt att tro på alla underkurer. Kostnaden 550 kronor för 15 ml är dyrt men ändå överkomligt. Jag skulle kanske fundera på det ... Någon som har något annat knep på lager att dela med sig av?


Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards