Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Aggiator - 23 maj 2009 15:29


LO:s ordförande Wanja Lundby-Wedin får kritik av fackförbunden för att hon låter maken bo gratis i hennes hotellrum när hon åker på tjänsteresa.

Det är en skattepliktig förmån, men det säger sig Lundby-Wedin inte ha förstått.

– Nej, det har jag inte ens tänkt på att det skulle kunna vara. Men det ska jag undersöka när jag kommer hem, säger hon till Expressen.


Är Wanja Lundby-Wedin helt blåst i huvudet eller är hon bara dum. Ordförande i Hotell- och restaurangfacket samt ordförande i Seko uttalar sig kritiskt till det hela. Själv tror jag inte att Wanja Lunby-Wedin alls är dum. Men hennes moral är det inte mycket bevänt med. Hon vet hur hon ska mygla sig genom livet och ser verkligen till att göra det. Däremot så är det inte vidare smart att skapa skandal på skandal.


Jag säger bara ... Wanja din tid har varit ... nu är det dax att avgå.



Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards