Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

Svin-influensan

Av Aggiator - 15 oktober 2009 23:13


Usch va svårt.

Vaccineras eller inte?

Dax att bestämma sig snart nu.

 

Vad man än gör så känns det fel.

Råd och tips mottages gärna.

Hur har du valt?



 
 
Andrea B

Andrea B

15 oktober 2009 23:29

Jag tycker du ska göra det som känns bäst. Personligen skulle jag inte ta sprutan för tror att vi som vanligt gör saker större än vad det egentligen är och just nu är jag frisk som en ättika så varför ta en spruta som ingen vet om man kan bli sjuk av den eller inte. Det kanske dom vet hehe men ne. Skulle ändå inte ta den. Känns som man vill ha mer underlag till varför. Ha det bra!

http://andreaberndtsson.blogg.se

 
Jade

Jade

15 oktober 2009 23:38

Jag kommer inte göra det. Dels för att jag inte är rädd för det och jag tycker media ger intrycket av att den skulle kunna ta död på hela människo-släktet.
Sen är jag osäker på det här vaccinet, vad jag hört har det inte testats så noga från att det upptäcktes tills att denna massvaccinering började, ska tydligen finnas nåt ämne i det (kvicksilver eller nåt liknande) som dem försöker ljuga bort inte finns i det som man kan bli lam av, (särskillt farligt för barn och gravida.)
Är som sagt inte rädd för själva influensan, men just för den hysterin som är omkring den. Sen är jag väl en av dem som nyligen glidit in lite på att autism kan ha något med de första sprutor vi får i livet att göra och är anti mot all vaccinering.
Sen känns det helt enkelt som att det hela snart är över. Så... tycker inte du ska göra det.
PS. Förlåt för all eventuell särskrivning ect. är bara 15 :P och har kanske inte alla fakta rätt jämt.. men är helt enkelt emot det..

http://aspergerbarn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aggiator - 22 augusti 2016 21:51


Enligt msn´s sajt livstil så är höstens stora trend bland hårfärger Grå Ombré. Håret ska vara grått. Har man inte naturligt grått hår är det dax att färga det nu.                   Bilden är lånad från msn´s sajt    Jag tror att jag avstå...

Av Aggiator - 21 augusti 2016 21:33

  Ja, det är vad jag läser på DN.idag. Förklaringen är Klimathotet som förväntas försämra tillgången på bra kaffebönor. T.ex kan bladrost, ett slags svamp som angriper kaffeplantorna öka när väderförhållanden ändras.   Minette Rosén, kaffei...

Av Aggiator - 20 augusti 2016 21:37

Efter att ha varit borta härifrån under en längre tid nu så har jag upptäckt att jag (dvs. bloggen) är kvar. Så då fick jag idé att kanske det är dax att vara här lite igen. En del har ändrats här men inte mycket. Pingandet och bloggosfären (heter ...

Av Aggiator - 18 augusti 2016 21:59

Enligt Göteborgsposten så planerar J.K.Rowling återbesöka Harry Potters magiska värld i tre nya noveller.   De nya böckerna är tänkta som ett supplement till Harry Potter-böckerna och är i det kortare formatet. De kommer att glädja läsare och ta ...

Av Aggiator - 17 augusti 2016 20:18

Förre gymnasie- och kunskapsminister Aida Hadžialić (S) avgick i lördags efter att ha åkt fast för rattfylleri med 0,2 promille i blodet, på väg hem från en fest. Hon har nu lämnat in en ansökan om avgångsvederlag, som väntas ge drygt 1,5 miljon...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards