Alla inlägg under december 2009

Av Aggiator - 4 december 2009 21:27


Bantningsmedlet Super Slim, som säljs via nätet är inte ett ett godkänt eller kontrollerat läkemedel. Nu går läkemedelsverket ut med en varning sedan flera personer drabbats av hjärtklappning, yrsel och sömnsvårigheter. Tillverkaren har dessutom försökt hemlighetshålla två receptbelagda substanser som inte finns deklarerade i innehållsförtäckningen. Det visar sig att dessa substanser biverkningar har en cancerframkallande effekt respektive blodtrycksstegring, personer med hjärtproblem ska inte ta detta, samt kan ge depression. Källa AF.


Vem vill inte vara smal och vacker.

Jag gillar inte oseriösa företag

som samvetslöst anspelar på folks dåliga mående och storlek


Varning för detta Bantningsmedel utfärdas här!!! 

Av Aggiator - 2 december 2009 16:39


I Stockholm har spikmattan hittat till gymmet. Passet heter ”Plats på yantramattan” och slutmålet är vad jag kan förstå att uppleva sylvass avslappning. Jag läser ...


Tända värmeljus står uppradade längs väggspegeln i yogasalen. Lugn musik strömmar ur högtalarna och färgglada spikmattor ligger på det kolsvarta golvet. Folk tassar in och sprider ut sig i salen. Läs mer här ...


Det låter inte så himla dumt alls. Fast eftersom jag nu inte bor i Stockholm med omnejd, utan i södra ändan av vårt land, så lär det väl dröja en tid innan det sprider sig utanför Stockholm. Jag undrar vad det är för övningar man gör där liggande på sin matta. Någon som har provat ... kommentera gärna då ... berätta ... jag är nyfiken.


Av Aggiator - 1 december 2009 21:10


Man sägar ofta på skoj att något gör en gråhårig. En studie, som publiceras på forskarbloggen PLoS One, Public Library of Science, visar att håret inte blir grått för att man har det stessig, utan det är snarare så att du ärver dina gråa hår. Dina gener, dna, påverkar om ditt hår. Vår omgivning är alltså inte så viktig och det finns inte speciellt mycket att göra för att påverka hur ditt hår åldras. Källa SvD


Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards