Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Aggiator - 22 mars 2010 23:17


I kvällens avnitt av ”Saltön” dog William MacFie oväntat.

– Jag bestämde att karaktären skulle få dö hjältedöden, säger Viveca Lärn som skrivit bokserien om saltöborna i AF. Saltöns regissör Lena Koppel är nyfiken på hur publiken kommer att reagera på dödsfallet i kväll.

– Det kanske blir ramaskri. Vem vet, SVT kanske blir nedringt av folk som undrar vad vi har gjort med ”Saltön”, säger hon.


Jag personligen tycker att det var väldigt synd att låta MacFie dö, även om han dog en hjältedöd. Men jag måste samtidigt erkänna att jag inte tycker att dessa tre avsnitten har varit så bra. Inte så mycket nyskapande precis. Fast ändå tittar jag såklart för jag är nyfiken på vad som ska hända. Nu är det bara ett litet avsnitt kvar.

Av Aggiator - 22 mars 2010 22:46


Då har jag åter varit på BodyBalance och balanserat kropp och själ med arbete och avslappning. BodyBalance-passet är skapad av Les Milles och byter skepnas var 3:e månad i hela landet samtidigt. Detta nya passet har varit igång två veckor nu och ar mera fysiskt än tidigare. Speciellt ben och rumpa får arbeta ordentligt. Det enda jag skulle kunna anmärka på ar avslappningsmusiken. Här skulle jag vilja ha något mjukare och lugnare. Men smaken är ju trots allt olika. 

 

Namasté 

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards