Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Aggiator - 4 juli 2010 23:09


Då skulle jag göra allt det där som jag vill göra men så sällan tyvärr hinner med. Jag skulle vilja hinna koppla av, samtidigt som jag vill baka bröd och goda fransbrödbullar. En god rabarberpaj till efterätt, ganske hemgjord glass. Ligga och lata mig i solen och läsa en bra bok. Sy och laga,lägga upp byxor. Träna yoga, pilates, slappna av och komma i balans. Städa huset, tvätta kläder och hänga ut för torkning. Städa och sortera i garderoben samt mycket mycket mer.

 

Men *suck* det får bli en annan dag. För dygnet har bara enbart 24 timmar och imorgon ska jag hoppa upp  ur sängen och gå och jobba. Men först, snart nu, ska jag sova lite skönhetssömn, om det nu går för värmen. Så till imorgon blir det ...

 

God Natt


Av Aggiator - 4 juli 2010 22:24


Ingen invite behövs längre!!!

Nu kan alla registrera sig och använda Voddler om de vill.


Av totalt 2000 filmer

Ca 1 600 filmer helt gratis

400 filmer är betalfilmer

 En betalfilm kostar mellan 27 till 37 kronor att få tillgång till.


    


Kanske något att prova en dag. Med de dåliga Tv-programmen som går på TV:n så är alla förslag bra. Jag är mer än lovligt trött på alla dessa repriser. Fast jag ser inte så mycket på TV. Men ändå ... en film då och då låter inte helt fel heller.  

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards