Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Aggiator - 6 juli 2010 20:36



Vadå ... detta är helsjukt!!!

Låter som ett utkast till en skräckfilm ...


Jean Stevens, 91, vägrade låta döden skilja henne från sina käraste. Hon ser ut som vilken gammelmormor som helst. Men tycker döden är väldigt svår att hantera och lider dessutom av klastrofobi. Vilket i sin tur gjorde att bara tanken på att  att hennes nära och kära skulle grävas ner i jorden skrämde vettet ur henne. Här dör först maken James år 1999 och sedan tvillingsystern June i oktober förra året. Vad då göra när någon dör? Jo, några dagar efter respektive begravning lät hon gräva upp de balsamerade kropparna. Sin döde make, iförd mörk kostym och slips, förvarade hon på soffan i garaget. Tvillingsystern placerades på en soffa i rummet intill sovrummet. Lite då och då med jämna mellanrum sprutade Jean på henne favoritparfymen.


Det där med parfymen lär nog verkligen ha behövs. Jag förstår inte hur hon har kunnat leva där och kunnat röra vid henne, titta på henne och tala med henne. Det måste ha stinkit bra. Jag har haft en liten, liten mus i väggen en gång och det luktade inte precis gott. Faktum är att mitt försök att få lite bättre lukt med parfym inte gjorde saken bättre. Snarare så tyckte jag att det luktade mera som balsamering av mus, en söt äcklig doft blandat med liklukt som fick mig att kväljas. Men jag använde säkert fel typ av parfym *skrattar*


Nu väntar beslut om eventuellt åtal efter att någon tipsat polisen.

Jean själv tror att det var en av makens släktingar.

Av Aggiator - 6 juli 2010 19:55


Det låter bra, den personliga tränaren Shirin Rågby Djavidi´s tips på den nya träningsformen abs i AF. Men tyvärr när man läser reportaget om träningsformen abs, så förstår man att det inte är något nytt under solen. Abdominal muscles,  betyder magmuskler och det visar sig då att abs är detsamma som core och att det då bara rör sig om olika benämningar från olika gym. Därför blir det hela genast bara ett trist och ganska värdelöst reportage. Inte för att core inte är bra. Core står för kärna, tränar magmuskulaturen och är en väldigt bra träning. Men jag vill läsa om något nytt. Mycket väsen för ingenting tycker jag.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards