Alla inlägg den 16 september 2010

Av Aggiator - 16 september 2010 21:09


Jag hann inte skriva igår kväll. *Hum* det börjar bli en vana att inte hinna. Men jag var på träning, BodyBalance, igår!!! Nu är det snart dax igen för en ny koreografi på passet, eftersom Les Mills byter var tredje månad. Bara en vecka kvar innan ny release.

 

Det ska bli spännande och se vad som nu komma skall, men som vanligt är det lite sorgligt att släppa det gamla passets koreografi. Det kan man ju i det närmaste utantill vid det här laget. Alltså på lördag 25/9 ... ny release ... fast lördagar är inte min tid. Får vänta tills veckan efter.

 

NAMASTÉ

Av Aggiator - 16 september 2010 20:50


Långsam sajt gör kunderna galna. Fyra av tio kunder sätter snabbhet framför funktion på nätet. Det ska gå snabbt att surfa på nätet. Detta gäller i högsta grad även för de som surfar via mobilen.

 

Nu kommer detta resultatet av en undersökning av 1.000 amerikanska konsumenter. Men jag är ganska säker på att detta skulle kunna gälla för oss i Sverige oxå. Eller? ... Jag tycker att jag har bra tålamod, men jag kan ändå känna igen mig själv. Fast jag tycker nog oxå att funktionerna är viktiga. *Hum* Vad det sedan gäller mobilsurf, jag skulle inte vilja vara utan det helt. Men ändå, det är låångsamt och dyrt, vilket inte gör det något vidare användbart för mer avancerad surfning ... En utveckling vore önskvärd. Tack!!!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards