Alla inlägg den 29 september 2010

Av Aggiator - 29 september 2010 10:45


Smycka ditt kvinnliga nyrakade kön med genom att limma dit kristaller. Kan det va något?

 

I USA har en trend växt fram bland "innefolket" att efter vanlig brasiliansk vaxning låta klistra på små Swarovskikristaller i önskat mönster mellan benen. Skådespelerskan Jennifer Love Hewitt berättar ... efter en separation lät en vän till mig sätta kristaller på min, hm, ”precious lady”. Den glittrade som en discokula. Enligt Annica Joensuu som är ordförande i Sveriges Hudterapeuters Riksorganisation har denna trenden inte nått hit till Sverige ännu.


Själv tycker jag att det låter sjukt onödigt att ödsla pengar på. Men jag har ju inte heller alla pengar i hela världen att slösa på detta. Frågan är vem som egentligen bryr sig om kristallerna i stundens hetta. Eller blir man kanske kåtare av det?

Av Aggiator - 29 september 2010 10:25


Detta låter nästan för bra för att vara sant.

Skippa träningen efter klockan 18.00 på kvällarna.

Ska jag tro på detta?

 

Ny forskning visar att om magen får vila i tolv timmar varje dygn så ökar förbränningen. De kom fram till att vår lever reagerar på några specifika mekanismer och att dessa förbränner mer socker och fett om magen får vila.


Nu har forskarna visserligen haft möss som försöksdjur och inte människor, så tills de har forskat fram samma resultat på oss människor så tror jag att jag fortsätter träna som förut.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards