Alla inlägg den 14 november 2010

Av Aggiator - 14 november 2010 17:18


Anna Anka, 39, går till angrepp mot svenska folket läser jag här.


Anna Anka planerar att överge Svensk TV sedan svenskarna hoppat på henne och sagt att de hatar henne. Hon vill satsa på Norsk Tv i stället. Anna Anka säger "svenskarna kritiserar mig för att det är rädda eftersom jag är bättre än majoriteten. De vill att jag ska vara på samma nivå som dem i stället för att beundra min styrka. Medan Norge älskar Anna Anka. De tycker att jag är helt fantastisk och säger att min tv-show ”I form med Anna Anka” är helt otrolig".


Jag vet att jag tidigare har skrivit att jag var trött på Anna Anka men jag tycker att det är synd att hennes program "I form med Anna Anka" har blivit risat. Nu har jag inte läst några recensioner ... men jag har sett programmet och ... jag tycker att både hon och programmet har varit och är bra. Så nu måste jag säga Anna Anka stå på dig! Du duger för mig!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards