Alla inlägg den 8 december 2010

Av Aggiator - 8 december 2010 22:26


Kvällens BodyBalance gjord. Jag har som vanligt nuförtiden gått ner till gymmet, även om det inte är en helt frivillig promenad när det finns cykel. Efter passet när jag ska gå hem ... vad ser jag då ... jo det snöar, igen *suck*. Denna vintern! Visserligen bara ett tunt snötäcke än så länge. Hoppas bara att det inte blir så mycket av det denna gången. Nu se man inte var det är halt heller när snön täcker över. Träningen gick bra. Jag får så mycket energi efteråt och mår jättebra.

 

Namasté

  

Av Aggiator - 8 december 2010 11:47


... Var det igår. På grund av det här tråkiga snön så går jag fram och tillbaka till gymmet. Vågar inte cykla ännu. Möjligen är det bra extra motion men jag gillar inte alls att gå. Det tar rent för mycket tid. Nu slipper jag och maken i alla fall skotta snö stup i kvarten och det är ju alltid något som är bra. Plogbilarna ute på gatorna sliter febrilt med att frakta bort all snön från vägar och gångbanor. Men även om det blir lättare att ta sig fram på så sätt är det halt fortfarande halt. Så det gäller att gå *hum* hasa sig fram sakta och försiktigt. För man vill ju inte trilla och skada sig. Man får se sig för oxå där man går på grund av att man ibland måste gå ute mitt ute i gatan. Trilla framför en bil är ju det sista man vill göra.

 

Pilates'en då? Ja den gick bara bra ... men jag tyckte att passet kunde varit något tuffare den här gången ... Ikväll är det gymmet på nytt ... BodyBalance så klart!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards