Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Aggiator - 4 januari 2011 22:30


Det är väl ingen som har missat den tragiska händelsen att Per Oscarssons hus har brunnit ner till grunden. Polisen har nu hittat kvarlevorna efter två kroppar ibland resterna av huset. Det tar lång tid innan de med säkerhet kan fastslå att kvarlevorna verkligen tillhör Per Oscarsson och hans hustru Kia Östling. Men jag tror själv att det nog med största sannerlighet tyvärr så att det är deras kvarlevor som är funna.

R.I.P Per Oscarsson


En stor skådespelare var han, Per Oscarsson. Det mest omtalade som jag minns är nog när han "strippar och ger sexualkunskap" i Hyllandshörna, som var 60-talets stora nöjesprogram, då på den tiden när vi bara hade en TV-kanal i Sverige. Här nedan finns ett klipp av detta att beskåda för den som vill. Eftersom vi inte var speciellt frigjorda på den tiden så var detta något oerhört, som gjort för TV:s klagomur. Detta var absolut inget man pratade om i TV:n på den tiden. Här finns att läsa om mer som han har gjort och lite bilder.

 

Så här kommer stripteasen från Hylands hörna att beskåda ...

 



Av Aggiator - 4 januari 2011 21:03


Jag har varit på min sedvanliga Pilatesträning idag. Resultatet var okej men ändå sisådär dvs. jag är inte helt riktigt nöjd med min insats. Det kändes tyngre idag än vad det brukar kännas på pilatespasset. Visst allt beror på dagsformen, den kan inte vara likadan alltid men ... Jag känner mig rent allmänt tröttare oxå just nu. Jag tror att det är all god och fet julmat som spökar här. Man kommer helt ur balans av allt detta ätandet under julen. Fast det går ju inte speciellt bra att skipa det heller. Julen är i mångt och mycket en mathögtid och jag kommer väl troligtvis i balans med mig själv för eller senare igen. Det har jag gjort alla andra år, så detta året borde inte utgöra något undantag. Och man ska väl inte heller glömma att man lever bara en gång ;-) Så det är klart att man måste få njuta oxå. Jag bara konstaterar att visst har maten en stor betydelse för träningen. Det kan man nog inte bortse ifrån.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards