Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Aggiator - 22 januari 2011 17:39


Hittade en film i DN om ett hotell byggt helt av soppor. Det lär ha gått åt 12 ton avfall till  bygget av det lite annorlunda slaget.

 

Jag själv vet faktiskt inte riktigt vad jag ska tycka om detta bygget.

Känns lite för mycket på något sätt ... Sopigt.

Nej, jag tvivlar på om jag skulle vilja ligga över där.

Så ...

Häftigt sätt att använda soppor eller bara helt sjukt, vad tycker ni om detta???


Av Aggiator - 22 januari 2011 17:23


Träningen veckan som gick var som vanligt måndag - BodyBalance - och tisdag - Pilates. Men jag höll på att helt missa BodyBalance´n eftersom jag hade glömt att det är ett nytt år och då strömmar alla till gymmet med förutsättning att nu ska jag ändra mitt liv och börja träna, nåja detta ledde till fram till att jag bara fick en reservplats när jag bokade mig. Reservplats var oxå vad jag hade en timme innan passets början. Då blev jag alltså inställd på att det blir inget idag. Men sådär av en ren ingivelse kollade jag bokningslistan via datorn ca 25 minuter innan passets början och då had jag glidit ner på en ordinarie plats. Alltså det var bara att kasta sig på cykeln och trampa iväg till gymmet ... ja, det var måndagen det. Tisdagen blev mindre dramatisk för där hade jag lyckats att i god tid få en plats till Pilatespasset.

Namasté 

 

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards