Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Aggiator - 17 februari 2009 23:19


Följande är skrivet av LOTTA GRÖNING


Film- och musikindustrin försöker stoppa en teknisk utveckling i stället för att inse att internet kräver nya lösningar för att få betalt för sina produkter. Kanske nedladdningen ska vara gratis och att de i stället finansierar sina produkter via reklam på sajterna? Att angripa Pirate Bay är lika dumt som att instifta en lag som förbjuder alla datorer till förmån för att vi ska börja använda skrivmaskiner.


Låter det rätt eller fel?

Jag tycker jag tycker att det verkar klokt.




Av Aggiator - 17 februari 2009 22:32


Enligt en studie gjord vid universitetet i Syrrey i England har forskarna visat att ägg inte skadar hälsan utan tvärtom är nyttiga att äta. Att minska mängden ägg minskar inte kolesterolvärdet utan är en missuppfattning säger professor Bruce Griffin.

Då kan man äta ägg med gott samvete i fortsättningen. Eftersom jag älskar ägg så gör det mig glad att läsa sådant.


Idag är ett nytt Yogalates-pass avslutat, vilket var skönt och så har jag varit duktig *skrattar* Jag måste få berömma mig också.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards