Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Aggiator - 12 juli 2010 22:19


Nu är det vaarmt. Idag har det varit tjugosju grader inomhus med fläktar igång och tvärdrag. Åskan igår gjorde inte mycket nytta. När jag körde iväg till jobbet imorse strax innan sju, var det bara nitton grader varmt. *puu* Värme är skönt men det börjar bli lite väl bra nu. Man blir inte ens hungrig bara fruktansvärt törstig. Även på jobbet är det stekande hett. Men det är tur att man slipper jobba som Mumintrollet på stranden *ler*. Såg precis att i Junsele i Västernorrland har temperaturen ökat över 66 grader från februari till juli, kan man tala om extrem väder!!! Eventuellt kan det bli mer åska här nere, så då kan det kanske blir lite mer normal värme. Vi får se vad som händer. 

 

Och så har jag som vanligt varit på BodyBalance ikväll. Lika varmt var det där. Svetten bara rinner av oss. Måste vara så man upplever ett BikramYoga-pass. Bara det att där är det ännu varmare, som i en bastu. *Hum* om jag tänker efter så vet jag inte om jag är så väldigt intresserad av att prova BikramYoga. Kanske till vintern men inte nu ... det är redan vääldigt mycket tillräckligt varmt som det är nu. Har du provat BikramYoga och i så fall vad tycker du?

 

Något som jag är dålig på och behöver öva på är fokusering i värme. Tycker att jag blir väldigt lätt ofokuserad när det är så varmt. Men om värmen består är det bara att fortsätta öva på saken. Känner mig i alla fall duktig som orkar träna i värmen.

 

Namasté

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards