Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Aggiator - 21 augusti 2010 23:45


Idag har jag spenderat mesta tiden ute bland ogräset eftersom solen valde att titta fram. Jag har rensat och skeflat  i rabatterna och plockat och plockat rent. Så nu är det fint. Förutom att mina kära kryddväxter sprider sig lavinartat överallt. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra men får nog gräva bort en del. allt har liksom blandat ihop sig in i varannat, tyvärr. Så blir det när det bara regnar och man inte får möljighet att hålla efter i rabatten. Maken var ute en sväng och klippte gräsmattan som har blivit grön och börjat växa nu för första gången i sommar känns det som. Innan var det som bekant tropisk värme och en gräsmatta som bara blev gulare och gulare. Jag satte en liten fänkålsplanta i våras men den klarade inte hettan så tyvärr den är borta nu. Får väl köpa en ny till våren och hoppas att den växer och frodas för mej då. 


Tittade precis ut och såg att det är fullmåne.

 

   

 

Nu är det snart dax att krypa i säng

God Natt på er alla


Av Aggiator - 21 augusti 2010 23:10


Mer än en tredjedel av vuxna britter håller om en Teddybjörn när de ska somna in och den brittiska ”snittnallen” är 27 år gammal.

 

Teddybjörnen är mjukisdjuret nummer ett när man är liten. I Storbritannien förtsätter den att vara nummer ett livet ut enlgt denna undersökning. Kanske inte så konstigt att Mister Been bär runt med sin Teddybjörn hela tiden *ler*    


Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards