Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Aggiator - 2 augusti 2010 23:20


Då har jag, efter ett litet avbrott, åter varit på BodyBalance. Det kändes bara bra att vara där igen, fast det är varmt. Funderar lite på det här med BikramYoga, jag tror nog inte att det är något för mig. Yoga i en bastu är nog väldigt bra för rörligheten men det är det här med värmen, för mycket äv den varan får mig att tappa fokus. Nu har det i alla fall regnat lite här i skåne oxå, lite då och då. Även om vi inte har fått något direkt skyfall. Glädjande för Sveriges del är nog att det har regnat på rätt ställe. Regnet i juli har minskat risken för höga elpriser i vinter ...

 

Det har regnat mycket under juli på rätt ställen. Vattenmagasinen har fyllts på och vi har fått en starkare hydrologisk balans, säger Faraz Azima, vd för elbytessajten.

 

Tänk jag som trodde att det bara regnade på fel ställe. För det brukade det ju alltid göra förr i tiden. Då ser jag ser fram emot ett möjligt lågt elpris för i vintras var det ju bottendyrt.

Namasté

Av Aggiator - 2 augusti 2010 23:13


Är det något för dig som behöver ett extrajobb?

Själv tror jag att jag avstår, men så här är det ...

 

Från och med denna vecka och tre veckor framåt kan man vikariera för Danmarks största turistattraktion – "Den lille havfrue" som har lånats ut till Shanghai. Hur länge man vill sitta i sjöjungfruposition är valfritt, och platsen är för säkerhets skull flyttad från stenen i vattnet vid Langeline in till Nyhavn.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards