Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Aggiator - 11 juli 2009 23:13


En kvinna hävdar att hennes dotter blev gravid - efter ett vanligt dopp i en swimmingpool.Nu stämmer hon hotellet som äger poolen.

- Mamman är orubblig, säger en källa till brittiska The Sun.


Hum, har de ingen sexualkunskap i Polen,

när hon tror att man kan bli gravid av poolen.


Tala om blommor och bin .... Jag tror inte att polacker är så oupplysta i allmänhet. En väldigt naiv mor det här. Hon verkar inte vilja acceptera det faktum att hennes lilla dotter har blivit en stor flicka som träffar pojkar och gör fula saker med dessa pojkar. Nu blir det hoteller som får ta på sig faderskapsrollen. Eller så får turistmyndigheterna i Warszawa, Polen, som fått ta emot kvinnans klagomål, fullt upp att göra med att försöka förklara hur det går till att göra små barn.


Av Aggiator - 11 juli 2009 21:52


R.I.P Michael Jackson


Efter Michael Jacksons död har SvD en dansskola för er som vill dansa som Mickael. Själv är jag klumpig som en elefant *känner mig iaf sådan* när jag försöker härma dansen *skrattar* Men de ser himla kul ut. Detta är avsnitt nr 1 .... The Worm ....


Kolla här




Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klockan är ...

Dagens Namn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards